World Of Horror

24.04.2010., subota

My Bloody Valentine (1981.)

[/IMG]

Taglines:
Harry's out to steal your heart.
Heart. Burn.
Cross your heart...and hope to die.
This Valentine's Day, romance is DEAD.
There's more than one way to lose your heart...
Valentine's Day will never be the same again...

Žanr: slasher horror

Redatelj: George Mihalka

Producenti: John Dunning, André Link i Stephen Miller

Scenarij: Stephen Miller i John Beaird

Glumačka postava: Paul Kellman, Lori Hallier, Neil Affleck, Cynthia Dale, Terry Waterland

Glazba: Paul Zaza

Godina izlaska: 1981. godina

Vrijeme trajanja: Teatralna verzija: 90. minuta
Produžena verzija: 93. minuta

Zemlja: Kanada

Jezik: Engleski

Budžet: 2,300,000 kanadskih $

Zarada: 5,672,031 $

Ukratko radnja:
U malom gradiću pod imenom Valentine Bluffs se desila teška tragedija, naime par rudara je poginulo u rudniku od eksplozije. Par tjedana kasnije jedini koji je preživio je bio Harry Warden koji je skroz poludio te nakon godinu dana provedenih u ludnici on se vraća na Valentinovo obučen u rudara da ubija ljude te se sam zakleo ostavljajući upozorenje da će se vratiti u gradić svaki put kad se bude održavao Valentinovo party. 20 godina kasnije mladi gradića Valentine Bluffs jedva iščekuju Valentinovo te organiziraju takav party te se čudne stvari pa naposljetku ubojstva počnu događati. Jeli se to uistinu Harry Warden vratio ili netko drugi ubija nedužne ljude?

Recenzija:
Jedan od mnogih predstavnika Kanadskog slashera iz 80-tih skupa sa Terror Train, Happy Birthday To Me, Prom Night, itd... Od svih nabrojanih ovo mi je definitivno najdraži slasher i po meni u top 5 iz početnog razdoblja 80-tih. Film počinje sa ubojstvom u rudniku koje se dogodilo prije 20 godina te nam to daje odličan uvod u kasniju priču te se selimo u sadašnjost na novu proslavu Valentinova. Moram pohvaliti samu ideju da se postavi slasher horror film na Valentinovo. Izuzetno originalna ideja te na kraju savršeno prezentirana.

Film sadrži sve klasične elemente što skoro svaki slasher ima (dakle maskirani ubojica, final girl, twist pred kraj, osoba koja upozora mlade na nemile događaje, mladi se bezveze razdvoje), no sve to u ovom filmu je prezentirano na jedan jedinstven i poseban način, baš kako su neki kritičari tad i rekli za film, stylish and creepy, pošto film je rađen jedinstvenim stilom, odličnim korištenjem kamere, te je veoma jezovit u dosta momenata (naročito scene u rudniku). Glazba je jako dobro pogođena (baš paše filmu) te je redatelj stvorio izuzetno dobru atmosferu. Ubojica Miner je jako dobar, predobar, meni jedan od najdražih slasher ubojica (naravno nakon Jasona, Michela, Freddya, itd...), ubojica je stvarno prejeben. Odličan rudarski kostim i oružje, izuzetno nemilosrdan te kvalitetan ubojica. Ubojstva sama po sebi su dosta maštovita i originalna, ja sam imao nesreću da sam pogledao zasad samo cut verziju koja je dosta izrezana i cenzurirana što se tiče ubojstava i krvi, no bez obzira na to, ja sam zadovoljan te taj cut uopće ne kvari doživljaj filma (barem meni nije).

Gluma je izrazito na nivou, jedan od rijetkih i najboljih primjera odlične glume u slasherima, stvarno me oduševila, veliki plus što se tiče toga, posebno bih pohvalio Paula Kellmana, Cynthiu Dale, Lori Hallier, Neila Afflecka, itd... Mladi ovdje nisu samo neko bezvezno topovsko meso koji postoje samo da bi ih se što prije ubilo, nego stvarno odlično su odradili svi redom svoje uloge, da se suosjećati s njima te nije ni malo svejedno kad dođe trenutak da se nešto loše dogodi nekom od njih te ono što bih pohvalio što se tiče ženskog roda (naročito glavnih ženskih likova Patty i Sarah) da su možda među naljepšim trebama koje sam ikad vidio u nekom slasher filmu i plus da jako dobro glume. Twist pred sam kraj je dobar, sam film se dosta poigrava sa tim tko bi mogao biti ubojica tako da sam tu više nego zadovoljan te imamo sam kraj koji je definitivno jedan od najboljih krajeva kojih sam ikad vidio u nekom slasheru.

Film je trebao da postane serijal koji bi svake godine izlazio za Valentinovo, no kako film nije naročito uspio odustalo se od toga što je po meni velika šteta. Remake u 3D formatu je izašao prošle godine kojeg moram pogledati jer sam čuo jako puno pozitivnih mišljenja vezano za njega. Film u kojem sam jako puno uživao te spada u samu kremu najboljih slasher filmova 80-tih te je jedan od najboljih slashera općenito svih vremena.. Film koji malo pokazuje drugačiju dimenziju Valentinova te nakon ovog filma siguran sam da vam Valentinovo više nikad neće biti isto. 10/10

Zanimljivosti o filmu:
Naslov negdje na početku filma govori "Thursday February 12th" naslučujući da će se ples održati na "Saturday the 14th". To znači da u međuvremenu dolazi Friday the 13th. Serijal Friday The 13th je izašao od strane Paramount te je radnja My Bloody Valentine veoma slična serijalu Friday The 13th.

Film je snimljen u pravim rudnicima. Samo određena svijetlosna sredstva su se mogla koristiti u rudnicima zbog potencijalne opasnosti od eksplozija.

Producenti Andre Link i John Dunning su rekli da je ideja za film došla u traženju blagdana za kojeg neki slasher film toga vremena nije uzeo i koristio. Skrasili su se sa Valentinovom te kako bi sačuvali ideju od kopiranja napravili su naslov filma "The Seceret" iako su cijelo vrijeme znali pravi naslov u glavi.

Prema riječima makeup effect majstora Thomasa R. Burmana jedna od njegovih krvavih kreacija je bila toliko realistično napravljena da je redatelj filma George Mihalka povraćao na setu.

Jedan od makeup dizajnera je jednom poslao truplo što je bila zapravo lutka na set u lijesu što je izazvalo dosta bure kada je stiglo na kanadsku granicu.

Glumac Carl Marotte je rekao da tijekom njegove scene smrti nitko nije htio ručati pored njega.

Folk balada koja biva svirana na kraju filma dok idu slova je dodana od strane skladatelja Paula Zaze kao naknadna misao. Nepotpisan pjevač koji je pjevao ovu pjesmu je škotsko-kanadski tenor John Mcdermott.

[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
- 11:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2010 (30)
Travanj 2010 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Filmovi

Ostale zanimljivosti